Program odgojno-obrazovnog rada provodi se kroz nekoliko komponenti:
- obrazovanje i pomoć pri savladavanju različitih obrazovnih programa/ Udruga osigurava rad sa stručnim, dodatno osposobljenim za rad s djecom s teškoćama u razvoju, obrazovnim stručnjacima.
*Za djecu polaznike redovnih predškolskih, osnovnoškolskih i srednjoškolskih obrazovnih ustanova – dodatna edukacija (zajedničko učenje i svladavanje programa koje oni obrađuju s naglaskom na predmete čije sadržaje lošije usvajaju; edukacija usmjerena razvoju kreativnosti – individualni i grupni rad u kreativnim radionicama
*Za djecu polaznike specijalnih obrazovnih ustanova – dodatna edukacija usmjerena razvoju kreativnosti i sposobnosti uz primjenu rehabilitacijskih terapija
*Za djecu koja nisu integrirana u redovne niti specijalne obrazovne ustanove /zbog njihovog stanja naprosto nema mogućnosti njihove integracije/ – primarna edukacija /učenje čitanja i pisanja, osnovnih matematičkih radnji, osnovni pojmovi iz društvenih predmeta, a za djecu najteže tjelesne invalide koji nisu u stanju usvojiti ovakvu vrstu obrazovanja, edukacija u odnosu na njihove mogućnosti /usvajanje znakova, posebnih načina komunikacije, razvoj fine i grube motorike i sl., a sve usmjereno maksimalnom iskorištavanju potencijala
*Za svu djecu obuhvaćenu ovim projektom svakodnevna psihološka podrška i pomoć koja se određuje i primjenjuje na temelju timskog rada edukatora i psihologa s ciljem osnaživanja korisnika, utvrđivanja eventualnih psiholoških barijera – njihovo otklanjanje i drugi oblici psihološke pomoći
- Radionice razvoja socioemocionalnih kompetencija djece s teškoćama u razvoju uz primjenu Neurofeedback terapije – individualni i grupni rad usmjeren povećanju socioemocionalnih kompetencija čime i stvaranje uvjeta za razvoj kreativnosti i stvaralaštva djece
- Radionice kreativnog rada i stvaralaštva
Sve navedeno obavlja se u suradnji sa odgojiteljima, nastavnicima, profesorima i rehabilitatorima čiji institucije u redovnom ili specijalnom obrazovnom programu polaze korisnici.
Posebno u odnosu na roditelje/članove obitelji/skrbnike – osiguravanje edukacije o načinima pomoći djeci pri savladavanju i usvajanju znanja i vještina ( ovu komponentu projektnih aktivnosti smatramo vrlo bitnom jer upravo su roditelji ti koji trebaju pružiti punu podršku i pomoć svojoj djeci, a vrlo često nisu upućeni, odnosno educirani o načinima moguće podrške i rada s djecom.
U program odgojno-obrazovnog rada korisnici se uključuju tijekom cijele godine, a usluge se prilagođavaju u potpunosti potrebama i mogućnostima korisnika. Vrijeme, opseg i način pružanja usluge usklađuju se sa stvarnim potrebama i mogućnostima korisnika.